На 02.12.2021 г. от 16.00 до 17.00ч. ви очакваме онлайн на виртуален уебинар на тема “Working from anywhere – how to organize it?”
В предстоящото събитие ще отворим и дискутираме в дълбочина темата за работата извън офиса и възможностите да работим пълноценно от всяка точка на света. Ще обсъдим процесите по организиране на ефективния работен ден, без да има нужда да сменяме локацията си. Ще видим и другия вариант, при който е възможно да се работи напълно продуктивно от различна локация всеки ден. Ще засегнем плюсовете и минусите, които неизменно съпровождат компаните и техните служители, сблъскали се с новите условия на труд, които пандемията донесе. Всичко ще достигне до нас през споделения опит на Мерле Раамат, HR Бизнес партньор към SEB Bank – една от най-предпочитаните банки в Естония.
“Животът трябва да е ЗАБАВЕН, включително и работата. Трябва да призная, че моят наистина беше такъв. За щастие имах страхотни работодатели и изключително добри колеги. Дългогодишният опит като вътрешен одитор на Централна банка дава добра представа за управлението на компанията, организацията на работата, финансите и много други. Talentor е предоставил за мен разнообразен опит в набирането на персонал. Skype добави способността да се справя с международния, бързо развиващ се сектор.
Управлението на промените и управлението на чуждестранната работна ръка дадоха безценно разбиране за различията и разшириха светогледа ми. Настоящото сътрудничество с висшите мениджъри на SEB Bank като бизнес партньор в областта на човешките ресурси, и необходимостта да се обоснове взетото от бизнеса решение, увеличи смелостта да се мисли, спори и разумно усъвършенства уменията ми за сътрудничество и преговори. Дигитализацията е моята страст, водещият дневен ред на SEB Baltic HR Digital дава добра възможност да промените живота на човешките ресурси и да работите интелигентно.”, казва Мерле. Ще бъде интригуващо да я чуем и на живо.
Семинарът е част от поредица онлайн събития, в които в рамките на 2021 г. ще имаме възможност да дискутираме, да обменяме опит, да споделяме успешни практики. Наши гост-лектори ще бъдат български и международни експерти, с които заедно ще търсим работещи решения по актуални HR теми. Поредицата семинари се организира в партньорство с проект “Първи стъпки за професионално развитие”.
Достъпът е отворен без такса за всички членове на БАУХ, както и за партньори по проект “Първи стъпки за професионално развитие” като е необходима задължителна регистрация, която можете да направите като попълните формата по-долу до 01 декември 2021 г. За нечленове на БАУХ таксата за участие е 30 лв. с ДДС.